Thursday, April 21, 2011

KONSERT BIEBER !

BIEBER.
21 april 2011.
stadium merdeka.
8.30 malam.


hari konsert dye ! 
aku x dapat pergi sebab abah aku x bagi .
kalo x sekarang nieh mugkin aku da ade kat sana dahh .
sedeyyy gilerr !
amaatttt tragissss !
hahahaha .
aku jealous la orang lain dapat tgok BIEBER .
huhhhh . ape ley wat .

_______________________________________________


BIEBER sampai pada jam 4 lebuh cam tu la.
dyeorg kate orang ramai giler tngg dye kat stadium.
SESAK !
fuhhhh. x sanggop teman.
pas tuh ley lak dye bawak awek dye SELENA GOMEZ uh !
da la TUA !
haishhh . 
x padan langsong ngan si bieber nieh .
wahahaha.
jealous beno aku.

Justin Bieber

asyik pegang je tangan uh !

Justin Bieber

hotel JUSTIN BIEBER dirahsiakan .
haishhhh.
tiket sold out kome !
nasib baek aku x beli semalam .
rupa2nya da sold out !
hahahaha .
sampai fans BIEBER nieh sanggop tnggu kat KLIA uh !
haihhh.


waktu dye kat atas pentas.


mak aku kta ' x dpt tgok konsert dye tgok la NEVER SAY NEVER '
aku kate x nak la . 
org nak live . 
wahaha .
mak aku kate tngu le dye datang sini lagi . 
bile la dye nak dtg sini lagi .
sampai ke tua la xde .
wahahaha. .
ape pon .....

ILOVEYOUBIEBER
:D


JUSTIN BIEBER !



KITA BAKO SELENA TUH !
WAHAHAHA .!

No comments:

Post a Comment