Monday, May 9, 2011

KUALA LUMPUR PART ONE .

pada tarikh 29.04.2011 aku g KL .
nak antar kak jaja aku masuk kolej kat KL .
lepas sekolah je terus lik umah, mandi sume pas uh bertolak naek teksi nak g stesen keretapi .
keretapi bertolak kol 1.45 .
pak cik tuh bawak keta nye punyer la lembab !
angin tol aku !
pas tuh pok pek2 x abis2 !
x reti dok diam la !
jalan da jam !
sabor je laaa .
bila da sampai tuh tengok2 da terlepas da kereta api kitaorg . .
aduhhh dugaan banyak giler ari tuh  . . 
pas tuh ktaorg amik keretapi laju kol 3.00 . 
nasib baek ade kalo x . . 
x dapat la aku nak tgok MAHARAJA LAWAK .

______________________________________________________

sampai KL sentral dalam kol 5 .
naek keretapi laju memang la sampai cepat !
wahahaha . 
harga pon cantekk . 
30 inggit sorang , tapi memang berbaloi la .
selesa lak uh .

bila da sampai kat KL sentral ,
fuhhhh . terpegun kot !
cantek giler !
hahahaha .
abg paez amik ktaorg naek kereta perdana baru dye .
cantekkkk .
abg paez bwak ktaorg g umah dye .
umah dye cantekk sangatt !
ade kolam renang .
nanti bile2 dtg KL nak mandi lahh !
wahahaha .
pas tuh ktaorg bersiap nak g tgok ....
MAHARAJA LAWAK !
awwww !
zizan !

_________________________________________________

dalam kol 7 ktaorg bertolak nak g tgok
MAHARAJA LAWAK !
dye kena datng awal2 nanti da xde tempat .
sebab tempat dye terhad . .
bila ktaorg sampai ,
ramai dah orggg !
parking pon maen2 parking jeh .
pas tuh ktaorg lepak2 kat luar dulu tngu abg mamel antar tiket .
da lama tngu tgok abg mamel x muncul2 pon ag  . 
kak jaja ngan aku masok la .
pas tuh ternampak 
NABIL !
bwak keta lancer dye . 
wahhhh~
nampak la care dye bwak keta .
hahahahahaha .
excited kot ! nampak nabil !
pas tuh ktaorg masok dalam finas uh nampak lak MAMAT !
ala yg kumpulan sepah uh !
hisap rokok kot .
x suke dye .
tapi dye memang tinggi la .
lagi sekali aku nampak nabil ,
dye parking keta , pas uh dye kuar dye tukar baju kat situ je . 
bgoss btol .
terkejut aku .
pas tuh abg mamel datanggg !
nasib baek cepat !
pas tuh ktaorg tnggu la kat pintu nak masok uh .
punye la ramai !
haihhhh .
sume nya pakai phone yg canggih2 !
yg belakang aku time tu la nak bukak ipad dye .
haihhh .
pas tuh aku nampak AMIR !
haihhh .
sebelah aku je amir uh .
x suke dye . 
nyampah aku tgok dye !
hahahahha .
pas uh ktaorg berebut beratur !
nak masok !
ya allah !
sabor je laaa .
pas tuh tiket ktaorg kena amik dulu kat depan .
yg laen amek kat dalam .
sebab ktaorg special !
wahahahaha .

_____________________________________________________

aku ngan kak jaja masok dalam studio uh . 
wahhhh ~
sejuk la dalam uh .
pas tuh ade aku panggil abg nieh suh dye tunjuk mane tempat ktaorg
abg uh hensem la !
tergodaa !
hahahahaha .
ktaorg dapat tempat dekat ngan juri .
depan la gak . 
suka !
ktaorg tnggu gak mane la zizan nieh .
tapi x nampak pon .
asyik nampak amir je !
saket atie aku !
pas uh dye suh ktaorg berlatih tepuk la ape la .
penat tangan aku ni haa .
asyik tepuk jeh .
mak long ngan mama tibe2 lak ley dapat tiket ade org bg !
dapat la dema tgok gak .
kalo x tgok skrin besar je la .
pas tuh baru la nampak muka zizan uh !
tu pon dye da dok kat tempat dye .
zizan keluar lambat kot .
mentang2 la famous .
wahahahaha .
pas uh aku nampak lak khir rahman , natasha hudson , siti sarah , ngan isteri johan uh . .
pas MAHARAJA LAWAK abis .
kak jaja aku bwak aku g naek atas pentas tngkp gambar ngan 
ZIZAN !
awwwww ~
itu pon pekerja astro tuh marah kate ktaorg x ley naek atas pentas nieh .
zizan kate xpe !
wahhhh ~
pas uh dye pegang bahu aku !
dye kate meh sini dik !
wahhhhh ~
best giler !
dye kate kat pekerja astro yg cerewet uh tolong tngkp kan gambar ktaorg !
BAEK giler zizan !
johan diam je dari tadi !
zizan yg bnyk ckp  .
tapi memang HENSEM la jumpa zizan depan2 !
putih mukanye .

ni gambar ZIZAN !


hensem kan dye ?!
sebelah aku uhhh  :DD
awwwww !

pas uh kak jaja aku ley lak SALAM ngan dye !
aku pon x dpt salam ngan dye !
tu yg sedey uh !
tapi x pe la dye tngkp gambar dok sebelah je ngan aku !
pas tngkp gambar ngan dye , nak tngkp ngan nabil tapi nabil cam sbok jea .
malas la .
janji dapat tngkp gambar ngan zizan !
wahahaha .

pas abis sume dalam kol 12 abg paez amik ktaorg pas uh bwak g makan pas uh antar ktaorg g umah abg mamel !

andd tido !

ILOVEYOUZIZAN





No comments:

Post a Comment